Followers

YAWW GUYS ! TANX FOR VISIT MY BLOG ,, N .. DONT FORGET TO FOLLOW ME OKE !

Monday, June 4, 2012

tak bole tahan

hye kowg .. sorry la coz da lame xupdt blog aku nie .. aq bukan tak nak updt blog aku nie .. nanti kalau aku nak updt je mesti aku bukak blog dia .. 2 yang membuatkan aku jealos , sedih smua datang .. tataw la knape .. mybe sbb aq syang dekat dia lagi kowt sebab 2 aku sedih sampai sekarang .. 2 la .. mungkin jodoh aku bukan dengan dia .. nak buat mcm mne kan .. sampai kadang-kadang aku rindu sangat-sangat dekat dia .. aku pon tataw ape motif dia buat aku macam nie .. aku ade buat salah ke dekat dia ?? aku tataw ape aku da buat dekat dia smpai dy cari orang lain .. mungkin aku jauh dengan dia dia buat pilihan macam 2 kowt .. RASENYA la .. aku bukan nak menfitnah .. tapi aq rase macam ade somting tak kne jer .. ok air mate da nak mengalir tgk blog dy .. yang aq nak koe taw dhiya .. aku sentiase SAYANGKAN KAU !! minta maap la kalau ade buat slah dengan kau :'(

*mood : tak bole tahan air mate :'(

1 comment:

Affy Afiqah said...

satu masa dulu sy penah rasa macam yang awak rasa..lagi laa teruk..that time rasa macam terhegeh2 pn ada..orang dh tak nak sy lagi dan lagi dan lagi cuba selamatkan hubungan..tapi at last sy mengalah jugak..lebih baik kta lepaskn orang yg langsung tak tahu menghargaii kita..and alhamdulillah..sekarang sy dah jumpa pasangan hidup saya..kamii dah bertunang dah pun..insyaAllah, sebagaii rakan blogger, sy doakan awk jugak jumpa pasangan hidup yg menghargaii awk :) chill, jangan sesedih!