Followers

YAWW GUYS ! TANX FOR VISIT MY BLOG ,, N .. DONT FORGET TO FOLLOW ME OKE !

Monday, February 28, 2011

Kat umag syg!

ok!sekarang aku kat umah si gemok kesayangan aku sorang nie..kiteorg baru balik jogging and ride dari taman nie sampai la ke alor gajah..memang penat..)
Aku,dhiya,dila ngan didip memang suka bersenam pagi2 buta nie.Sampai dah turut berat badan member aku sorang nie ha,si DILA...hahhaaa..Petang nie apa nak buat ek??..Ada idea x??
Okey,sekarang nie aku nak g ambek si didip.Blog aku nak tranfer kat syg aku utk update!
hhuu...i'm cominggg...Syg aku g ambek didip jap.Dorang kat umah aku nie,online guna laptop aku,wifi umah aku..so,after this...sila bayar dekat mama kau ye DILA and AZLEY..hahhaa..
ok,tadi si mamat nie bawak aku g kedai omak die..haha..alamaakkk!!kantoi la pulak..ada org kenal aku kat kedai tu ha..hhaa..maluuu sioott!!
Adoii,mana la si mamat nie ha..aku isau sikit tengok die bawak moto..bahaya sioott..
Asyik nak update blog die je,blog aku tak update2 lagi..ok..tata..nanti korang semua kembali la semula dengan tuan Blog nie ok..tata..muaaaaaaaaaaaahh!!

No comments: